lever och frodas.




Mina pärlor i kvadrat!

2 veckor in i semester och en måste ju säga att det är med betald semester genererar att en ser livet lite mer från den ljusa sidan. Vardagen ler mot mig och alla mina upptåg.
Jag har sedan vi hördes av varit i Smögen och återupplevt gamla fjortisminnen. Det blev både maskinenspelning, poliseskort, skärsår, snoddgratismat och ett och ett annat cliffhang. Roligt, men kändes rätt skönt att få återkomma hem till den bördiga slätten igen.
Jag har seglat för första gången också, med Enestigs. En far och en dotter. Kul med föräldrar som väljer att umågs med sina barn under semester och inte åker till Åland och gottar sig istället. Nej, nu ska jag inte vara sån. Jag fick ju faktiskt Caprinha på tub. Ja, på tub. 
Så inget ont om päronen. De har jag förresten tillbringat större tiden med idag. Resultat: en retroguldklocka från det glada 80 talet, 500 days of summer (film) och en djävulskt snygg tischa från ica maxi. Ja, du hörde rätt, ica maxi.

Ja det var väl det. Och nu blir det avrundning med käk hos familjen Johansson. Ja du hör.

Ni vet vem ni/

h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0