status: i götet med onejd.

Mina kalaskulor!

(Kul ord det där förresten. Kalaskula.)

Hoppas allt är som det ska? En annan sitter här lite trött på lunchrasten och tänker att jag ägnar lite tid åt er trogna som (av misstag?) ramlat in här och känner för en hannaupdate.

Jag är tillbaka i goa götet igen. Efter en sjuhelvetes bilresa (som började med att jag glömde svänga av mot göteborg redan efter 10 minuters bilfärd) och som slutade i ösregn samt soffsovande.
Vi var ett gäng i bilen ned igår. Ett trevligt gäng. Enestigs feat Fyckt Persson med en touch av Öberg.
Kan inte bli stimmigare än så.
Tolv var vi i götet och eftersom jag numera mer eller mindre kan liknas vid en nomad så tackade jag inte nej till Flyckt Perssons förslag om att sova på soffan.
Men nog om det och mer om idag. Ikväll blir det som jag tidigare nämnt spelning med herrarna i berndts. Det bjuds säkert på en del klassisker som musik, bärs och kött.
Precis som vi vill ha det.

Imorgon äras jag kanske av trollhättans stolthet. Och lidköpings, iform av en berggren special. 
Och sedan har vi ju det gamla vanliga goa gänget.


Ni vet vem ni gillar att gilla och älskar att älska/
h.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0