Dagen mitt i veckan eller i folkmun: Förfräckisdagen.

Mina småkråkor!

En lufthighfive med kollegan i fikarummet imorse resulterade i kaffe över hela mig. Jag vet att de flesta i min närhet inte skulle bli speciellt förvånade eftersom jag är av en sådan person som alltid försätts eller försätter mig själv i olika situationer. Jag fattar inte hur jag lyckas. Men mitt tråkiga humör gick snabbt över när vi fick syn på en obevakad dator. Som en flock hyenor kastade vi oss över den och ändrade bakgrundsbilden till något oanständigt. Idag blev det en bild på en av de däringa männen med massor av kroppsbehåring. Ha!Kul.

Sedan vi hördes av har jag börjat ett nytt liv. Ingen tv, inget socker och motion var dag. Istället läser jag mig en bok i mitt påtagligt utbudsfattiga bibliotek och bakar surdegsbröd...
...Ha! Skulle man kunna tro. Det höll en dag. Sedan var det fika på jobbet och vips! så fann jag mig själv sittandes och vräka i mig gifflar och titta på cops. Men det är väl det som livet innebär. Och snart ska jag på näringslivsmingel på handelshögskolan. 
Ja ni hör ju, ingen idé.

Förresten! glad nyhet. M.I.A kommer till way out west i sommar. Jag är så lycklig att jag känner mig svimfärdig.







Ni vet vem ni vill äta ikapp med/
h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0