fab friday




Längesedan sist. Jag vet att uppdateringen av det här elektroniska dagboksgrubbleriet lätt kan ifrågasättas. Men samtidigt så känner jag så här, varför skall man skriva bara för att skriva. 
Därför tänker jag inte uppdatera er med vad jag har ätit idag eller vad jag har på mig, eftersom det skulle bli alldeles för oglamouröst.

Sedan vi hördes sist har det hänt både det ena och det andra. 
Stockholm fick sig ett besök, kurs med jobbet. Säga vad som sägas kan men det händer något i kroppen när 40 plussare bjuds på vin och tilltugg. Dagen efter är allt som vanligt igen och inte ett enda spår av skallevärk eller minnen från gårdagen. Och mat åt jag, ursäkta uttrycket, men helvete vad folk äter när man är på kurs. Det är frukost, fika, bensträckar-frukt, lunch, fika, bensträckar-frukt och middag. Inte konstigt att man får hål i tanden. Men iofs det är ju ingen som trycker in maten imunnen på mig.

Jag blev också intervjuad av rikstidningen. och då pratar jag inte om damernas värld. Och det låter coolare än vad det var. Dagens fråga: Är det ok att en "svtprofil" som Måns Zelmerlöw gör bilreklam? Passade mig som handen i handsken då jag; 1. jag totalt ointresserad av måns zelemerlöw och 2. skiter i vilket.
Men kul grej iallafall.
Mitt tåg blev inställt också. Och som alla numera skulle kunna räkna ut så innebär förändringar aldrig något positivt när det kommer till mig. Och mycket riktigt fann jag mig själv sittandes i djurvagnen med en glosögd mops i ansiket och en ägare som var tagen ur vilken maffiafilm som helst. "MEN du har ju en platsreservation."
 
Sedan min hemkost har jag också hunnit med en middag med fridfolket och vår allas katrina.
OCH hunnit med att bränna 1050 kr i tandläkarstolen och blivit så åksjuk att jag var tvungen att gå av spårvagnen.

Men nu är äntligen veckan slut och vi säger goodbye thursday och hello fretag!


Ni vet vem ni skulle vilja ha med i strid/
H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0