i tandläkarstolen..

..kunde man konstatera under måndagsmorgonen ett hål höger a3,ps555d5d.
För de flesta liksom mig själv ställde jag mig frågande till det faktum min tandläkare uppgav för mig.
-Ja, du har ett hål i höger tand i underkäken. Ett djupt och det måste fixas.
Helvete, vilket bakslag. Jag trodde i min enfaldhet imorse att jag skulle gå igenom m bravur.
Jag har ju till och med börjat använda tandtråd! på eget bevåg!

Men icke. SMACK! kom en käftsmäll värd 1000 kr rätt i ansiktet.



Ni vet vem ni tycker synd om/
H.


Kommentarer
Postat av: Modren

Ha! småpotatis!

det är ju några år sedan du var där ...

2010-03-01 @ 14:58:40
Postat av: Storkusinen på modrens sida

Du ska inte va lessen Hanna lella för en tusing ,en vacker dag kanske du sitter där med lösgom å kateter å då räcker inte 1000:- till en kopp java ens!!!

Så va nöjd du blir ju nyrenoverad billigt.....

2010-03-02 @ 13:42:28
Postat av: lellkusin te han ovan

har inte dina tandläkarförsäkringar??

2010-03-10 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0