nakenförbud och bitter i hågen

Mina benskydd!

För er som kanske missat var jag på semester i Goa, Indien i november förra året.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/goa-turister-uppmanas-att-kla-pa-sig-1.1060130, det här är vad som kom emot mig när jag lite lätt surfade in på DN idag.
Jag står helt och hållet bakom förslaget. Efter den resan fick vi konstaterat att britter är världens fulaste folkslag. Lite rasistiskt uttalat kan tyckas, men om någon kan visa mig någon religion, land eller folkslag som tycker att kroppar i kuttbullestorlek med hästansikte som går i minimala bikinis och är runt 60 är hett som katt på tak så hör av er till mig.

Nu blir det bitter, linne och öl. Aw med ett 11 mannaband står på schemat.

Kul! Toppen!

Ni vet vem vi/
h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0