Dagen mitt i vecka 40 och hon som gav mig liv ett år äldre.

Mina streck i cellväggen!

En uppdatering har länge varit på sin plats men efter diverse olika omständigheter så tycks har den uteblivit.

Men nu kände jag att det var på sin plats. På mor´n mins födelsedag och allt.
Och eftersom varken jag eller pappa är hemma den dag så var det upptill min ena broder att ordna med present och blomma. Vilket jag måste medge, skrämde mig lite grand. Men tydligen ordnade han det fint, om man bortser från den lilla petitessen kan kalla gratulationskort. En dödskalle i sammhet med ett silverfartyg på.

I helgen blir det åka av. Då blir det Kalmar för egen del. Till Enestig. Kan bli hur bra som helt för levern.


Til we meet again!

Ni vet vem ni vill/

h.


Kommentarer
Postat av: modren

Han kan allt din ena broder.. o glad blev jag trots att det var döskalle på...

2010-10-08 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0