Lite framtidsutsikter och nya bekantskaper.



Mina pannband i kulörta färger!

Torsdageftermiddag är en tid jag uppskattar. Då vet man att det är fredag imorgon (eller också blir man snabbt varse om detta när man får ett mail döpt "tjuvstart på fredagen" från kollegan F innehållande en fredagsfräckis.)

Aldrig någonsin har en veckan gått så fort som denna. Vecka 43 gick till historien, inte bara som emmas italienska vecka innehållande enbart mat från Italien, utan också som veckan där nya bekantskaper utvecklades.
Jag träffade nämligen på Solveig igår. En stor kvinna i övre medelåldern med färgat oranget hår, ett yvigt kroppspråk och ett språk av en socitetstant. En kvinna som vart med om det mesta visade det sig.
Fråga mig inte varför Solveig valde mig eller jag valde Solveig. Jag antar att det är det som kallar livets nycker.

För notering: Solveig heter Solveig och nej, hon var ingen alkolist utan en "Tidsmiljonär" som hon kallade det själv..

Nä nu måste jag dra, det vankas Kickoff med GAIS Bandy.

Ni vet vem ni/
h. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0