beachvoll-yay!




Idag är det teambuildning på högsta nivå här på Kontoret. Vi ska spela volleyboll i 30 graders värme. I högsbo.

Lite otippat sådär. Personligen vet jag inte om jag kommer skratta eller gråta då det här med lagsporter inte är min grej och att de fakto jag inte har spelat volleybolll sedan jag gick i högstadiet.
"Dresscode: Bikini" stod det i mailet men det var och och stanna vid önsketänkande.

Annars rullar livet på, i helgen blev det lite gettogether med flyckt och dahlöf. Inga konstigheter, bara dans. Vi var riktigt produktiva den kvällen, gjorde oss en spellista som finns under dahlöfs spotify. "I mörkret är man aldrig ensam" kalla vi den, då den enbart innehåller låtar som passar sig i ett mörktrum, när man är ensam och har böttat stereon. Vilket innebär att det bjöds på både det ena och det andra.

Ni vet vem ni/

h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0