liv i luckan.

Fredag mina vänner. Fretag!
Likt en ensamstående mamma med barnvakt känner jag att livet kommer tillbaka till mig!
Ja, jag struntar t  o m i att jag glömt mobilen hemma idag och att jag ska upp och jobba på Göteborg Horse Show imorgon 09.00. 
Ja, jag låter det gå mig förbi för idag är det tårtkalas på jobbet, aw med en hop av sköningar jag känner och framförallt helg! Någon klok sa en gång till mig att jag borde börja uppskatta resten av dagarna, men hur ska man göra det när man på fredagen trivs som bäst.
 
och för att komma i stämning:









trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emil i Kviberga

Jag har länge undrat varför du inte finns på twitter. Men nu börjar jag tvivla, du kanske redan gör det?



Går du under aliaset Harald "hanoba" Bauer från Nürnberg? http://twitter.com/#!/Hanoba



Och varför har du då inte sagt att du spelar tennis?

2011-03-03 @ 12:41:39
URL: http://emmaedstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0