You will always remember this as the day that you almost caught captain!...Hanna Oberg

Nu är jag anmäld.
Ja, inte på ett kriminellt sätt då alltså utan på ett navigerat sätt kan man säga.

I Maj månad ska jag ta förarintyg för båt. En slags legitim sjörövarexamen.

Så att livet får lite mer sådana här inslag:




och lite mindre såna däringa:



Sedan är tanken att jag skall ansluta mig till vännerna utanför Somalias kust och öppna en filial i Långedrag och
härja och samla guld och dricka rom och förlusta mig tills Davy Jones kommer och tar mig.





Kommentarer
Postat av: modren

Bra där! Nu kanske du kan få ta kommandot över Fideli i sommar!

2011-02-03 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0